حرفهای یه دل شکسته

حرفهای یه دل شکسته

``☼آسمون بالا تنها نقطه مشترک ما ☼``

✔پسـ ـ ـتـ ـ ـ ثـ ـ ـابـ ـتـ ـ ـ حکایت من......

 

خدایا میدانم که تو مهربانترین در تک تک لحظات این دفتر، همراه منی،
از تو عاجزانه درخواست می کنم، دستان پرمهرت را در دستان سردم بار دیگر چنان
بفشار تا جانی دوباره یابم...
کوله باری از نگرانی را سالهاست بر شانه هایم به دوش میکشم،
معبودا!
آنان را از من بگیر و قلبم را از عشق و محبت خود سرشار گردان،
آرامــــــــــــش را تنــــــــها از تـــــــــو آرامـــــــــبـخش قــــــــلــــــبهــــــــــا میخواهم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت0:03---14 فروردين 1392
سلام.سامان وب قشنگی داری به منم سر بزن اگه دوست داشتی میتونی منو لینک کنی خبرم کن خوش حال میشم.ممنون
پاسخ:سلام میلاد جون لینک شدی D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: saman ׀ تاریخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام من سامان هستم به وبلاگ من خوش اومدید نظر یادتون نره


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , harfe1del.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM